Μια (όχι και τόσο) γενική είσοδος

Την Πέμπτη ήμουν κι εγώ στην θαυμάσια συναυλία στον Χώρο Τεχνών. Πήγα εγκαίρως να αγοράσω το εισιτήριό μου και εντυπωσιάστηκα όταν άκουσα τον υπάλληλο να μου λέει πως οι θέσεις που ήταν σημειωμένες με συγκεκριμένο χρώμα στο πλάνο της αίθουσας είναι κρατημένες για προσκεκλημένους. Βιαστικά και πρόχειρα μετρώντας τις θέσεις τις υπολόγισα σε 45 πάνω κάτω, γεγονός ήδη αξιοπρόσεκτο αφού τα έσοδα της συναυλίας θα δίνονταν σε φιλανθρωπικούς σκοπούς. Περίμενα μέχρι την τελευταία μέρα να δω να καταφθάνει στο Ωδείο μία πρόσκληση, μα αδίκως περίμενα. Και αναρωτιέμαι: η πόλη μας έχει τέσσερα Ωδεία. Επιπλέον υπάρχει το Μουσικό Σχολείο και οι μουσικοί-εκπαιδευτικοί της Α-βάθμιας Β-βάθμιας εκπαίδευσης. Πάνω από 50 συνάδελφοι εργάζονται καθημερινά και αθόρυβα δίπλα στα παιδιά της πόλης, δημιουργώντας εν πολλοίς το κοινό αυτής της συναυλίας ή/και άλλων σαν αυτήν. Και δεν άξιζε ούτε ένας από αυτούς, ούτε ένας από εμάς, μία πρόσκληση. Γιατί; Είμαστε ανάξιοι μιας τέτοιας τιμής; Είναι οι μισθοί μας υψηλοί και τα 25 ευρώ είναι αμελητέο ποσό; Ήταν μια τυχαία παράλειψη που δεν θα επαναληφθεί; Μήπως συμβαίνει κάτι που το μυαλό μου δεν φτάνει; Ποιο είναι αυτό το πρωτόκολλο στο οποίο ποτέ δεν χωρούν οι εργαζόμενοι;

Και μια ακόμη ερώτηση: γιατί μόνο οι μαθητές του Δημοτικού Ωδείου και του Μουσικού Σχολείου δικαιούνταν την έκπτωση 50%; Τα υπόλοιπα παιδιά της πόλης; Οι άνεργοι; Δεν έπρεπε αυτοί να διευκολυνθούν να παρακολουθήσουν την συναυλία; Στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών η ίδια συναυλία είχε εισιτήριο 7 ευρώ για ανέργους, νέους, ΑΜΕΑ (http://www.megaron.gr/default.asp?pid=5&la=1&evID=4287). Στα Ιωάννινα οι ομάδες αυτές του κοινού είχαν εισιτήριο 15 ευρώ, οι θέσεις μειωμένης θέασης κόστιζαν μόνο 10 ευρώ, ενώ η γενική είσοδος ήταν 20 ευρώ (https://www.ticketservices.gr/event/koa-kavakos-ioannina/?lang=el). Γιατί στη Βέροια αυτή η τιμή, ακόμα και για τον εξώστη απ’ όπου σίγουρα η θέαση είναι φτωχή (το αναφέρω μετά λόγου γνώσεως διότι το πρωί της Πέμπτης αγόρασα έναντι 25 ευρώ ένα εισιτήριο για μια θέση στην τρίτη σειρά του εξώστη); Από ποιον αποφασίστηκε; Με ποια κριτήρια;

Πόπη Φιρτινίδου, μουσικός

Συντάκτης

Πόπη Φιρτινίδου
Πόπη Φιρτινίδου 12 posts

Καθηγήτρια πιάνου, Φυσικός, π. Διευθύντρια του Δημοτικού Ωδείου Βέροιας

0 Comments

Δεν υπάρχουν σχόλια!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply

Ειδήσεις με Διάρκεια