Ροη ειδήσεων πολιτισμού

Με «στίχους και ήχους» ύμνησαν την Αγάπη οι μαθητές του 2ου και 4ου Λυκείου Βέροιας, σε μια παράσταση που ξάφνιασε με την καλλιτεχνική της αρτιότητα

Δήμητρα Σμυρνή. Ένα δεμένο σύνολο, με έμπνευση από τους δασκάλους, με κατάθεση ψυχής και απ’ αυτούς και από τους μαθητές…

ΓΡΑΜΜΑΤΑ & ΤΕΧΝΕΣ

ΘΕΑματα