Αναγνώστες

Όλυμπος: Η πρώτη ανάβαση / μια μεγάλη επιθυμία έγινε πραγματικότητα

Μια μεγάλη επιθυμία έγινε πραγματικότητα στις 27-28 Αυγούστου.
Ξεκινώντας -μια ομάδα από τη Δράμα- από την θέση Γκορτσιάς στα 1000 περίπου μέτρα υψόμετρο ανεβήκαμε μέσα από πυκνό δάσος βλέποντας κουκουναριές, οξιές, έλατα και διάφορα άλλα δένδρα, λουλούδια και φυτά γύρω μας.

Το ύψος μεγάλωνε και η θέα γινόταν πιο εκπληκτική. Μετά από μια στάση στην Πετρόστρουγκα  το τοπίο σιγά σιγά έγινε σεληνιακό φτάσαμε στον λαιμό και μετά από λίγο στο Οροπέδιο των Μουσών  όπου σου κόβεται η ανάσα στην θέα του.

Οι λέξεις δεν μπορούν να περιγράψουν αυτό που ένιωσα όταν έφτασα στο καταφύγιο Αποστολίδη και Κάκαλου. Περάσαμε το απόγευμα με παρέες και πολύ καλή διάθεση από όλους.

Την επομένη  ανεβήκαμε στις κορυφές
1) Προφήτης Ηλίας 2.803 μέτρα υψόμετρο για να δούμε την ανατολή
2) Σκαλα 2.882 μέτρα υψόμετρο ανεβήκαμε απ το γνωστό μονοπάτι του Γολγοθά (δεν βγήκε τυχαία το όνομα) όπου η θέα σου κόβει την ανάσα, όπου βλέπεις απέναντι πεντακάθαρα τον Μύτικα
3) Σκολειό 2.911 μέτρα υψόμετρο διπλανή κορυφή της σκάλας με απίστευτη θέα και από εκεί.

Αμέσως μετά ξεκινήσαμε την κατάβαση από τα μονοπάτια και φτάσαμε στο καταφύγιο Σπήλιος Αγαπητός για στάση και μετά από 2 ώρες στα Πριόνια. Η κατάβαση είναι αρκετά επίπονη αλλά το τοπίο σε αποζημιώνει συνεχώς, ξεχνώντας κάθε κούραση.
Θα πω και του χρόνου να είμαστε γεροί για να ανέβουμε ξανά

Στην κατάβαση γνωρίσαμε τον κύριο Δημήτρη τον ιδιοκτήτη της εφημερίδας Φαρέτρα που μας κατέβασε να πάρουμε και τα αυτοκίνητά μας.