Το διαδίκτυο είναι πια ένας ολόκληρος πλανήτης γνώσης, επικοινωνίας, επιστήμης, που ξεπερνά τον ίδιο τον εφευρέτη του, τον άνθρωπο!
Τα παράγωγά του, όμως, όπως για παράδειγμα το face booK ή το Tik Tok έχτισαν έναν δικό τους κόσμο επικοινωνίας, που κυμαίνεται από το ενδιαφέρον μέχρι το γελοίο ή και το επικίνδυνο.
Δε θα ασχοληθούμε σήμερα με το τελευταίο, με το επικίνδυνο, που απασχολεί κι αυτό έντονα την κοινωνία, καθώς επηρεάζει έντονα τα παιδιά μέσω Tik Τοκ, διακινδυνεύοντας αυτά μέσα από τον μιμητισμό παιχνιδιών ακόμη και τη σωματική τους ακεραιότητα, αλλά με το χιούμορ!
Ναι, με το χιουμορ! Και μπορεί ο Στέφανος Κασσελάκης ή ο Πρωθυπουργός να πρόβαλαν τα σκυλάκια τους μέσα από το Tik Tok, συνομιλώντας μαζί τους περί πολιτικής προς άγραν ψήφων, αφού απευθύνεται η συγκεκριμένη πλατφόρμα στη νεολαία και την έχουν ανάγκη, αλλά εδώ το πράγμα έφτασε πρωτοχρονιάτικά σε μια άλλη επίδειξη… χιούμορ(!), που προκαλεί ερωτηματικά.
Γιατρός στο Αλιβέρι υποδέχεται την μεθυσμένη(;) κόρη του στο Νοσοκομείο ως πρώτο περιστατικό της χρονιάς και την κανακεύει υπό τους γέλωτας άλλων παρισταμένων, που τραβούν το βίντεο.
Και, βέβαια, όταν δέχεται τις επικρίσεις από την ΠΟΕΔΗΝ, που ζητά την παραπομπή του σε ΕΔΕ, γιατί θίγεται με το βίντεο, που έγινε viral στο Tik Tok, το κύρος των Δημόσιων Νοσοκομείων αλλά και ενοχλεί η στάση πατέρα, που αντιμετωπίζει τη μεθυσμένη κόρη χαριτολογώντας, ενώ τα περιστατικά των μεθυσμένων ανηλίκων όλο και πληθαίνουν επικίνδυνα, εκείνος μιλά για χιούμορ…
Ας δεχτούμε ότι το βίντεο είναι χιουμοριστικό. Και το πιθανότερο είναι πως συμβαίνει αυτό. Πόσο επικίνδυνο είναι το να χαθεί η πραγματική αίσθηση του χιούμορ, η σημασία και η αξία του;
Τι είναι το χιούμορ τελικά; Χοντράδες σαν αυτές που για πέντε λεπτά συνέλαβε το μάτι και το μυαλό χθες σε γνωστό κανάλι, όπου ο… “λαοφιλής” πρωταγωνιστής του σήμερα με το εσώρουχό του στη θεατρική σκηνή έκανε πλήθος κινήσεων και υπονοούμενων για το… περιεχόμενό του, θέλοντας να δελεάσει την συμπρωταγωνίστριά του; Και να τα γέλια από κάτω!
Αυτό το χιούμορ, το χοντρό, οδηγεί σε κοινωνίες που δεν σκέφτονται, που έχουν χάσει το αισθητήριο να ξεχωρίζουν πια το ουσιώδες στη ζωή. Κι αυτό, όσο κι αν δεν είναι ορατό, είναι ένας ακόμη κίνδυνος!
Φυσικά και ναι στο διαδίκτυο, αλλά σε ποιο διαδίκτυο; Φυσικά και ναι στο χιούμορ, αλλά σε ποιο χιούμορ;
far