Βέροια Γράμματα & Τέχνες Μουσική Πολιτισμός Ρεπορτάζ Τοπικά

Βέροια – Χώρος Τεχνών: Εντυπωσιακός ο Παναγιώτης Τροχόπουλος στο ρεσιτάλ του για τον Σύλλογο ΜΑμΑ

Μεγάλος πιανίστας ο Παναγιώτης Τροχόπουλος και το απέδειξε για μια ακόμη φορά χθες το βράδυ στο Χώρο Τεχνών της Βέροιας, παίζοντας εντυπωσιακά και αφιλοκερδώς για τη χριστουγεννιάτικη εκδήλωση, που οργάνωσε ο Σύλλογος ΜΑμΑ.

Ο Σύλλογος δίνει έναν διαρκή αγώνα για τα παιδιά με Αυτισμό και έχει κερδίσει όχι μόνο τη συμπαράσταση της πόλης μας αλλά και τον θαυμασμό της με τον αγώνα που κάνει. Τα έσοδα από τη χθεσινή βραδιά θα ενισχύσουν το έργο της ΜΑμΑ.

Χθες  ο Χώρος Τεχνών γέμιζε σιγά-σιγά από κόσμο και αυτό έδειχνε από  τη μια τη θέση που πέτυχε να έχει η ΜΑμΑ στη συνείδηση των πολιτών κι από την άλλη την αξία του πιανίστα, που έχει για πατρίδα του τη Βέροια.

Η Πρόεδρος της ΜΑμΑ κ. Γεωργιάδου – Στεφανάκη και η Αντιπρόεδρος κ. Ακρίβου υποδέχονταν στην είσοδο  του Χώρου  τον κόσμο με ιδιαίτερη χαρά, καθώς έβλεπαν τον αγώνα τους να δικαιώνεται και μ’ αυτήν την προσέλευση.

Παρουσιαστής της εκδήλωσης επί σκηνής ο δημοσιογράφος και εθελοντής της ΜΑμΑ Δημήτρης Κελεπούρης και δίπλα του η Ελένη Γεωργιάδου- Στεφανάκη να μιλά  για τα παιδιά και το χαμόγελο που θέλουν επιτέλους να τους χαρίσουν. Συγκινητικό!

Ο αρχιμανδρίτης Παύλος Σταματάς, εκπροσωπώντας τον Μητροπολίτη, με τα λόγια του, απλά και ουσιαστικά, μίλησε κι αυτός για την αρμονία της ψυχής και του σώματος, που η μουσική είναι μια από τις γέφυρες που τα ενώνει.

Ο Παναγιώτης Τροχόπουλος κάθησε στο πιάνο του και ξεπέρασε, με τις δυσκολίες του προγράμματος που είχε επιλέξει και με τη δεξιοτεχνία του, κάθε προσδοκία του κοινού.

Με τίτλο  του ρεσιτάλ “Παράθυρα στον 20ο αιώνα” ο Τροχόπουλος εντυπωσίασε παίζοντας:

GRANADOS : Goyesca αρ.4 “Η Κοπέλα και το Αηδόνι”

DEBUSSY : Εικόνες- Βιβλίο II

RACHMANINOV : 3 Σπουδές-Πίνακες από το έργο 3

RACHMANINOV : Βοκαλίζ (μεταγραφή για πιάνο- Alan Richardson)

STRAVINSKY : Σουίτα Μπαλέτου “Petrushka”

Πέρα από τους μουσικούς που ήταν ανάμεσα στο κοινό, και σαφώς καταλάβαιναν τις δυσκολίες του προγράμματος, και οι μη γνώστες της μουσικής μπορούσαν να αντιληφθούν όχι μόνο τη δυσκολία των έργων αλλά και τη δεξιοτεχνία του πιανίστα, που καθήλωνε με το παίξιμό του.

Κομμάτια με ένταση, κομμάτια απαιτητικά, κομμάτια, που μπορούσαν να αναδείξουν ή να εκθέσουν τον πιανίστα που θα τολμούσε να τα παίξει, ήταν για τον Παναγιώτη Τροχόπουλο μια βατή διαδρομή.

Ειλικρινές και μεγάλης διάρκειας το χειροκρότημα έφερε τον πιανίστα μετά το τέλος του προγράμματος πάλι στη σκηνή, για να κλείσει το ρεσιτάλ του με Σούμπερτ αυτήν τη φορά, κομμάτι που γράφτηκε για να ντύσει μουσικά στίχους τους Γκαίτε. Άλλη εποχή, άλλη μελωδικότητα…

Λαμπερή η βραδιά έφερε τον κόσμο κοντά και στην κλασική μουσική αλλά και στο έργο της ΜΑμΑ, που όλους μας συγκινεί.

Φωτογραφίες: faretra.info

 

 

banner-article

Ροη ειδήσεων