Η Σύλβια Αντωνιάδη ανήκει σ’ εκείνους τους σύγχρονους Έλληνες ζωγράφους, που η πορεία τους δεν έχει τη συνηθισμένη αφετηρία της αποφοίτησης από Σχολή Καλών Τεχνών, αλλά το αποτέλεσμα αυτής της πορείας τούς δικαιώνει ως καλλιτέχνες.
Ξεκινώντας από σπουδές Μόδας και ειδικά Ιστορίας του Κοστουμιού, ενσωματώνει τις γνώσεις των σπουδών της στη ζωγραφική της μαζί με μια ακόμη γνώση, αυτήν της Μουσικής, αφού είναι κάτοχος διπλώματος Μονωδίας του Εθνικού Ωδείου.
Πώς όλα αυτά συγκεντρώνονται στη ζωγραφική της, ως συνεκτικοί κρίκοι μιας εκρηκτικής καλλιτεχνικής προσωπικότητας, είναι ένα ενδιαφέρον ζητούμενο.
Τα έργα της σαφώς και είναι υπερρεαλιστικά. Αποδίδονται μεν προσωπικότητες του καλλιτεχνικού χώρου που επέδρασαν πάνω της, διαβάσματα ή ακούσματα εμπεριέχονται ως ιδέες σε ζωγραφικά της θέματα και την χαρακτηρίζουν, αλλά όλα αυτά μέσα από την οπτική του υπερρεαλισμού.
Κάπου ο αγαπημένος της Βαν Γκογκ, που τη γοήτευε με τα εκτυφλωτικά του χρώματα από παιδί, κάπου κάποιο εξώφυλλο της για βιβλίο του Ονορέ ντε Μπαλζάκ που αγαπά, κάπου μια σαρκαστική “Πάπισσα Ιωάννα” που βγάζει τη γλώσσα στον ψεύτικο καθωσπρεπισμό, αλλού σκηνή από τη Όπερα “Ντον Τζιοβάννι”, δημιουργούν έναν δικό της κόσμο, όπου τα θέματα και οι απεικονιζόμενες φιγούρες του χθες και του σήμερα εναλλάσσονται.
Τις περισσότερες φορές γίνεται σκληρή, σε μια εποχή, βέβαια, όπου η σκληρότητα περισσεύει.
Ο υπερρεαλισμός της δεν εφησυχάζει τον θεατή των έργων της, αλλά τον αναστατώνει και τον προβληματίζει, είτε αναφέρεται θεματικά στο παρελθόν είτε στο παρόν.
Συχνά οι λάτρεις του Νίκου Εγγονόπουλου, ως ζωγράφου και όχι ως ποιητή, θα ανακαλύψουν μια υπόγεια επικοινωνία ανάμεσα σ’ αυτόν και τη Σύλβια Αντωνιάδη, που ίσως η ίδια να μην συνειδητοποιεί, με το χρώμα και το σχήμα, όμως, να είναι συγγενικά πολλές φορές.
Πάθος στη σύλληψη του θέματος, αλλά και στη σχεδιαστική και χρωματική απόδοσή του, από μια ζωγράφο που χάραξε τη δική της καλλιτεχνική πορεία στον σύγχρονο ελληνικό εικαστικό κόσμο, με έργα της να ανήκουν σε ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα και το Εξωτερικό.
…………….
………..